veelgestelde vragen
alles over jouw bezoek:
Onze algemene voorwaarden en huisregels vind je hier.
Met de nu geldende maatregelen mogen we vanaf september 2021 ongeveer 100 bezoekers per voorstelling ontvangen door gebruik te maken van het 'Testen voor Toegang'-principe.
We doen alles wat nodig is om jouw bezoek aan de voorstelling ontspannen en verantwoord te laten verlopen en volgen hierin de richtlijnen van het RIVM. Dank ook voor jouw medewerking en begrip, samen houden we het voor iedereen gezond en veilig.
Tijdens binnenkomst en andere verplaatsingen is het mondkapje verplicht; maar zodra je plaats hebt genomen op je zitplaats kan het mondkapje worden afgenomen.
Wanneer je van de organisatie of via één van onze samenwerkingspartners een kortingscode hebt ontvangen, dan kan je deze tijdens het boeken van je kaarten verzilveren.
In het boekingsformulier wordt gevraagd naar een (eventuele) kortingscode. Wanneer je de code verzilvert, wordt de korting automatisch verwerkt in je boeking.
Tickets bestel je online via deze website nadat je een datum en tijdstip van jouw voorkeur gekozen hebt.
Beschik je over een kortingscode, dan kan je deze tijdens het reserveringsproces invoeren.
Je kunt ook telefonisch bestellen via 06-20056760. Wij brengen daarvoor €3,50 servicekosten in rekening.
Per huishouden of sociale eenheid maak je een aparte boeking. Indien je de voorstelling met meerdere huishoudens of sociale eenheden wilt bezoeken, dien je meerdere boekingen te maken.
Zolang de overheidsmaatregelen nog meerdere kanten op kunnen (1,5 meter, of 50% capaciteit, of 100% capaciteit met of zonder coronatoegangsbewijs) hebben we ervoor gekozen dat bezoekers géén specifieke plekken kunnen boeken. Je tickets betreffen dus ongeplaceerde toegangsbewijzen.
Bij het boeken van je ticket wordt je gevraagd in te stemmen met de situatie dat, als je corona-gerelateerde klachten hebt op de dag van de voorstelling, je die voorstelling niet kunt bezoeken.
Wanneer één van onderstaande vragen op de dag van de voorstelling met JA zou worden beantwoord, mag je Meepesaant Groningen op dat moment helaas niet bezoeken. Het bezoek moet dan worden uitgesteld totdat op elke vraag NEE geantwoord kan worden.
- Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak?
- Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
- Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?
- Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
- Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
Neem uiterlijk twee uur voor aanvang van de voorstelling contact met ons op via 06-20056760. Onze productieleider maakt dan in overleg een nieuwe reservering voor je, zodat je op een later moment alsnog Meepesaant Groningen kunt bezoeken. Hiervoor wordt €3,50 aan servicekosten per boeking in rekening gebracht.
Wanneer een voorstelling niet door kan gaan, ontvang je hierover tijdig bericht via email. We bekijken steeds per voorstelling wat de beste oplossing is.
Of je ticket is geldig voor een vervangende voorstellingsdatum waarover je ook via email wordt geïnformeerd; of je ontvangt een omboekcode waarmee je je ticket kosteloos omwisselt voor een andere voorstellingsdatum naar keuze.
Wanneer de voorstelling al begonnen is kun je niet plaatsnemen op de voor jou gereserveerde stoelen. In overleg met een gastheer/gastvrouw bekijken we op welke plek je alsnog kunt plaatsnemen zonder dat dit storend is voor andere bezoekers en de cast.
Restaurant 'De Groene Stoel' dient als locatie voor een bijzonder keuzediner waarvan je voorafgaand aan de voorstelling kunt genieten. We leggen samen met deze fantastische horecapartner de laatste hand aan een smakelijk Diner- & Theaterarrangement.
Nee, een eenmaal gekocht ticket kan niet worden teruggegeven. Je kunt het ticket wel door iemand anders laten gebruiken (met inachtneming van de covid-maatregelen dat alleen personen uit 1 huishouden of sociale eenheid naast elkaar kunnen zitten).
Ja, een ticket kan tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van de voorstelling, indien beschikbaar, worden omgewisseld voor een andere datum.
Verzoek hiertoe kan gedaan worden via telefoonnummer 06-20056760. Hiervoor wordt €3,50 aan servicekosten per boeking in rekening gebracht.
Voor het reserveren van rolstoelplaatsen bel je naar 06-20056760. Het is niet mogelijk om rolstoel- of mindervalidenplaatsen online te reserveren. Aan deze boeking zitten géén extra boekingskosten verbonden.
Heb je een andere brandende vraag?
Wij streven er naar je vraag binnen 24 uur te beantwoorden.
Groninger spelers in de hoofdrol
Dat de karakters Jannie en Rika als gegoten zitten, is in Meepesaant Groningen meteen te merken.